Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

Arbetslaget Arbetsmiljö Barns rättigheter, delaktighet och demokrati Bedömning och dokumentation Forskning Fritidshem Föräldrasamverkan Genus Hållbar utveckling IKT och digitalt lärande Info från admin Kvalitets- och utvecklingsarbete Ledning och organisation Lekar/undersökningar Lek och lärande Litteratur Matematik Naturvetenskap och teknik OT - Diverse Pedagogiska dilemman och svåra samtal Pedagogiska inriktningar Pedagogiska miljöer Samhällsdebatt Skapande och estetiska uttrycksformer Skola och förskoleklass Specialpedagogik Språk och flerspråkighet Styrdokument Tematiskt arbetssätt och projekt Tips och inspiration Traditioner och firande Utbildning och studier Utomhuspedagogik Värdegrundsfrågor Yrkesprofession Övrigt
Tips och inspiration

Vad har ni gjort idag på förskolan?

2017-06-27 18:59 #0 av: Loris M

Tänkte starta en tråd där ni får berätta vad ni gjort i barngruppen. Hade ni några speciella aktiviteter, teman,  projekt, lek, planerade aktiviteter, oplanerade, saker som barnen ville leka eller veta mer om.....? Berätta helt enkelt vad ni gjort idag på jobbet.

Jag lägger tråden under Aktuellt så ni alltid hittar den.  Tänker att ni kanske kan inspirera och tipsa varandra.Glad

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2017-06-28 06:54 #1 av: Chilinöt

Det låter jättetrevligt :)

Anmäl
2017-07-29 21:04 #2 av: Loris M

Och en månad senare så har fortfarande ingen gjort något på förskolan överhuvudtaget. Lipar 

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2017-07-31 12:00 #3 av: NeferNefer

Mina barns förskola har varit stängd, så där har de nog bara städat och fixat, tror jag GladMen jag har gjort massor med mina små sötnosar. Vi har besökt museer, gått skogspromenader, målat och mycket annat.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.