Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

Arbetslaget Arbetsmiljö Barns rättigheter, delaktighet och demokrati Bedömning och dokumentation Forskning Fritidshem Föräldrasamverkan Genus Hållbar utveckling IKT och digitalt lärande Info från admin Kvalitets- och utvecklingsarbete Ledning och organisation Lekar/undersökningar Lek och lärande Litteratur Matematik Naturvetenskap och teknik OT - Diverse Pedagogiska dilemman och svåra samtal Pedagogiska inriktningar Pedagogiska miljöer Samhällsdebatt Skapande och estetiska uttrycksformer Skola och förskoleklass Specialpedagogik Språk och flerspråkighet Styrdokument Tematiskt arbetssätt och projekt Tips och inspiration Traditioner och firande Undervisning i förskolan Utbildning och studier Utomhuspedagogik Värdegrundsfrågor Yrkesprofession Övrigt
Info från admin

Uppdatering: Femtio medlemmar! :)

2015-07-30 21:02 #0 av: Loris M

Nu är vi tio medlemmar några timmar efter att sajten lanserats! Partajar

Stort tack till er tio och till alla andra som tittar in och till alla blivande medlemmar! HjärtaKänns jätte roligt att komma igång med sajten och jag har verkligen längtat efter att få starta sajten. Att prata förskola, pedagogik och specialpedagogik är bland det roligaste jag vet. Hoppas att ni kommer att trivas här! 

Nu finns det en del att läsa och några artiklar, men dra er inte för att starta trådar om ni undrar över något eller vill diskutera. Det ser jag fram emot! Glad

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2015-07-30 21:17 #1 av: Skogshumblan

Grattis till sajten och lycka till! Sajten behövs!

Anmäl
2015-07-30 21:53 #2 av: Loris M

Tack! :-)

Anmäl
2015-07-30 22:00 #3 av: Thiah

:)

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. /Nalle Puh

Anmäl
2015-07-31 09:20 #4 av: Magi-cat

Grattis till sajten som är väldigt fin! BlommaPokal

Jag läser med nöje här fast jag mest bara är intresserad och inte  förskolepedagog.Glad

"Freden måste komma först. Gör den inte det min vän, kommer inget efter den." (Tage D.) 

Anmäl
2015-07-31 10:03 #5 av: Loris M

#4 Tack! BlommaDet känns jätte roligt att även andra än förskolepedagoger kan hitta något intressant på sajten. Det sägs ju att skola, förskola och andra skolformer är allas angelägenhet då vi fostrar framtida medborgare. Säg till om du undrar över något och det är så roligt att ha dig med! Glad

Anmäl
2016-01-31 08:46 #6 av: Loris M

Uppdatering:

Nu är vi 50 medlemmar ett halvt år efter lanseringen. GladMangochanti blev medlem nr. 50, Välkommen hit! Blomma

Hoppas att ni fortfarande tycker att vi har intressanta ämnen/diskussioner på sajten. Och jag hoppas att ni inte drar er för att starta egna trådar. 

Nu har jag återigen infört funktionen att skriva anonymt.  

Anmäl
2016-01-31 08:49 #7 av: Magi-cat

Vad kul att allt fler hittar till den här proffsiga och fina sajten!

Grattis! Tårtkalas! Glad PresentBlommaTårtaBallongTårtaBlommaTårtaBallongTårtaBlommaTårtaBallongTårta

"Freden måste komma först. Gör den inte det min vän, kommer inget efter den." (Tage D.) 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.