Annons:
Etikettövrigt
Läst 2316 ggr
VildaVittra
8/11/15, 4:52 PM

Pojke skar upp handlederna på förskolan

"Föll mot fönster som krossades. Ett sår var bara millimeter från pulsådern. Den allvarliga olyckan hände på en kommunal förskola i Uddevalla i juni. Pojken ska av någon anledning ha fallit mot en fönsterruta och tagit emot sig med båda händerna och då skurit upp båda handlederna."

Läs mer: http://www.gp.se/nyheter/vastsverige/bohuslan/1.2799171-pojke-skar-upp-handledarna-pa-forskolan?utm_source=sprinkle&utm_medium=widget-5423d5d5df4a5&utm_content=www.gp.se

Vem bär ansvaret?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
[Hayabusa]
8/11/15, 4:59 PM
#1

Hemskt!

PS Ändra i rubriken, "handledarna" får en annan innebörd på händelsen

VildaVittra
8/11/15, 5:02 PM
#2

#1 Det är artikelns rubrik, inte min.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Hayabusa]
8/11/15, 5:05 PM
#3

#2 Jag förstår. Lite tokigt blev det ju. Hoppas att killen blir helt återställd.

Loris M
8/11/15, 5:54 PM
#4

#1 Jag har ändrat rubriken nu. 

#0 Ja, vem bär ansvaret? Förskolan verkar inte ha åtgärdat fönstret fast det tagits upp vid skyddsronden.  Om det stämmer ska förskolan hållas ansvarig, eller snarare förskolechefen som inte sett till att det blev åtgärdat. 

Om olyckan kunnat förhindrats (förutom att byta ut fönstret) är svårt att säga. det framgår inte av artikeln hur olyckan gått till.

Upp till toppen
Annons: