Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

Arbetslaget Arbetsmiljö Barns rättigheter, delaktighet och demokrati Bedömning och dokumentation Forskning Fritidshem Föräldrasamverkan Genus Hållbar utveckling IKT och digitalt lärande Info från admin Kvalitets- och utvecklingsarbete Ledning och organisation Lekar/undersökningar Lek och lärande Litteratur Matematik Naturvetenskap och teknik OT - Diverse Pedagogiska dilemman och svåra samtal Pedagogiska inriktningar Pedagogiska miljöer Samhällsdebatt Skapande och estetiska uttrycksformer Skola och förskoleklass Specialpedagogik Språk och flerspråkighet Styrdokument Tematiskt arbetssätt och projekt Tips och inspiration Traditioner och firande Undervisning i förskolan Utbildning och studier Utomhuspedagogik Värdegrundsfrågor Yrkesprofession Övrigt
OT - Diverse

Till alla pedagoger

2015-08-29 20:55 #0 av: Aleya

Jag vill bara säga att ni som jobbar med barn gör verkligen ett bra jobb!
Och tur att denna sidan finns för er att sprida kunskap på. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2015-08-29 20:59 #1 av: Loris M

Tack!! Vad snällt och fint av dig! BlommaHjärta

Jag är också glad att sajten finns och att precis som du skriver sprida kunskap. Både kunskap om förskolan för de som vill veta mer men är inte så insatta. Men även för de som jobbar så vi kan göra ett ännu bättre jobb med våra barn. Skämtar

Tack! Blomma

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2015-09-03 11:30 #2 av: OberonsMatte

Tack!Ler

Barnen är det viktigaste vi har och hela samhällets framtid, därför angår förskolan oss alla! Jag hoppas att fler hittar hit och deltar i diskussionerna oavsett om det är i egenskap som pedagog, förälder eller bara som allmänt intresserad av hur dagens förskola fungerar och utvecklas.

Alla åsikter, tankar, frågor och funderingar är välkomna!Tummen upp

Sajtvärd Katter iFokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.