Etiketterlekarundersökningar
2015-09-23 16:55

Vad tycker du mest om?

Tänkte testa den nya funktionen Topplistan och höra vad ni mest tycker om att jobba med på förskolan. 🙂

Barnen ska enligt Förskolans läroplan utveckla förmågor och kunskaper inom många olika områden, men jag vet att alla Pedagoger inte är förtjusta i att jobba med drama, naturvetenskap, bild, matematik….

Värdera varje område utifrån hur mycket du tycker om att arbeta med det. Saknar du något område får du gärna lägga till det.

OberonsMatte
2015-09-23 17:22

Det var svårt att fylla i eftersom stjärnorna flyttade sig hela tiden… eller så var det jag som gjorde fel… Jag tycker iallafall att det absolut roligaste är språk och estetiska uttrycksformer (främst musik, dans och bild/skapande). Matematik och utomhuspedagogik är också kul.

Hållbar utveckling och teknik är inte riktigt "mina" ämnen.

Sajtvärd Katter iFokus

2015-09-23 17:29

Jag hade också lite svårt att få rätt antal stjärnor.

Språk, matematik och teknik (eller snarare vattenexperiment) är roligast tycker jag. Skapande och musik är också roligt. Utomhuspedagogik valde jag som inriktning (på den tiden man kunde det) när jag läste till förskollärare, men jag skulle inte säga att jag är duktig på det eller superintresserad.

iFokus
2015-09-23 17:44

OberonsMatte har lagt till följande förslag:

• Normer och värden
OberonsMatte
2015-09-23 17:47

Jag lade till "Normer och värden" eftersom jag tycker att det är något som är otroligt viktigt (och roligt!) att arbeta medvetet med.

Sajtvärd Katter iFokus

Niklas
2015-09-24 08:05

Listan uppdateras när ni trycker på en stjärna. Det kan upplevas som att man trycker fel.

Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

2015-09-24 08:13

#5 Det förklarar ju saken. Tack! 👍 Det kändes som om stjärnorna hade ett eget liv.

EDIT. Synd att man inte kan se hur många som röstat.

Niklas
2015-09-24 13:45

Antal röster skulle jag också vilja se. :-)

Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?