Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

Arbetslaget Arbetsmiljö Barns rättigheter, delaktighet och demokrati Bedömning och dokumentation Forskning Fritidshem Föräldrasamverkan Genus Hållbar utveckling IKT och digitalt lärande Info från admin Kvalitets- och utvecklingsarbete Ledning och organisation Lekar/undersökningar Lek och lärande Litteratur Matematik Naturvetenskap och teknik OT - Diverse Pedagogiska dilemman och svåra samtal Pedagogiska inriktningar Pedagogiska miljöer Samhällsdebatt Skapande och estetiska uttrycksformer Skola och förskoleklass Specialpedagogik Språk och flerspråkighet Styrdokument Tematiskt arbetssätt och projekt Tips och inspiration Traditioner och firande Undervisning i förskolan Utbildning och studier Utomhuspedagogik Värdegrundsfrågor Yrkesprofession Övrigt
Tips och inspiration

Vilka är utbildade förskollärare?

2015-09-25 12:08 #0 av: Fridaaaa

Halloj!

Hoppas att detta är OK!
Någon här som är utbildad förskollärare? Hade behövt intervjua 1-2 stycken nämligen :) Sker via mail :)

PMa för mer info :) Lättast!

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2015-09-25 13:59 #1 av: Loris M

Ja, det är okej att du försöker hitta intervjupersoner. Glad

Jag är förskollärare men en upptagen sådan och hoppas att någon annan kan tänka sig att ställa upp. 

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2015-09-25 17:18 #2 av: Fridaaaa

#1 Tack! :)

Fått ett PM än så länge :) 

Anmäl
2015-09-25 17:50 #3 av: Loris M

Så bra! Blev nyfiken nu om du bestämt dig vad du ska skriva om i ditt examensarbete? (tänker på din tidigare tråd du du ville ha lite tips Glad)

Anmäl
2015-09-25 17:56 #4 av: Fridaaaa

#3 Kommer skriva det till nästa år  men blev pedagogisk dokumentation med digitala verktyg :)

Anmäl
2015-09-25 18:15 #5 av: Loris M

#4 Aha, jag trodde att du skulle skriva nu. Det var ett intressant ämne och mycket finns det att läsa om även här på sajten. SkämtarBåde om pedagogisk dokumentation och digitala verktyg.

Anmäl
2015-09-25 21:33 #6 av: Fingerprints

Jag är utbildad förskollärare :) Pm:a om du inte fått ihop tillräckligt med intervjuer än.

Anmäl