Annons:
Etikettinfo-från-admin
Läst 2498 ggr
Loris M
2015-10-24 15:24

Tar en liten paus!

Under nästa vecka kommer jag att en liten paus från iFokus. Mest p.g.a. att det är mycket på jobbet och att det blir flera sena kvällar med möten m.m. Resterande tiden vill jag använda till att umgås med och fokusera helt på mina barn. Hoppas att ni förstår!

Det finns flera trådar som ingen skrivit något i så jag hoppas att ni kan sysselsätta er med det under tiden jag är borta. 😉

Ha en fin helg! 🌺

Annons:
Magi-cat
2015-10-24 17:37
#1

Det behövs pauser också, och umgänge med familjen! Ha det så skönt, Loris M och ha det bra, du och de dina!🌺

Välkommen tillbaka sedan! 🙂🤗


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Loris M
2015-10-24 17:38
#2

#1 Tack! Och ha det bra du också! 🤗❤️

Magi-cat
2015-10-24 17:40
#3

Tack!

Trevlig helg också! ❤️


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Ulla
2015-10-25 17:55
#4

Ha det så bra!

Jag brukar inte skriva här på sajten eftersom jag varken är förskollärare eller förälder till barn i förskolan. Som farmor (och fd lärare) är jag ändå intresserad av frågorna, så jag är ofta inne och läser och håller mig ajour med vad som händer.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Loris M
2015-10-31 12:20
#5

Nu är jag tillbaka! 🙂

Tack Magi-cat och tack till er andra också som skrivit under tiden jag varit borta och hållit sajten igång. ❤️ Nu har jag vilat upp mig genom att inte göra så mycket utöver det jag verkligen måste. Något som jag i regel är dålig på. Har mest varit hemma, umgåtts med barnen, men även jobbat en hel del. 

#4 Men du är ju lärare! Du har också mycket att dela med dig av. Roligt att du "ger dig till känna" för jag märker att det är många som läser, men inte så många som kommenterar. Så ibland undrar jag vad jag håller på med. Sitter jag och bloggar eller vad? 😃

Magi-cat
2015-10-31 12:35
#6

#5 Välkommen tillbaka. ❤️🌺

Hoppas vilan varit skön. Det är lärorikt det också, att vila….Och som du tar upp i en annan tråd, oerhört viktigt.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Upp till toppen
Annons: