Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

Arbetslaget Arbetsmiljö Barns rättigheter, delaktighet och demokrati Bedömning och dokumentation Forskning Fritidshem Föräldrasamverkan Genus Hållbar utveckling IKT och digitalt lärande Info från admin Kvalitets- och utvecklingsarbete Ledning och organisation Lekar/undersökningar Lek och lärande Litteratur Matematik Naturvetenskap och teknik OT - Diverse Pedagogiska dilemman och svåra samtal Pedagogiska inriktningar Pedagogiska miljöer Samhällsdebatt Skapande och estetiska uttrycksformer Skola och förskoleklass Specialpedagogik Språk och flerspråkighet Styrdokument Tematiskt arbetssätt och projekt Tips och inspiration Traditioner och firande Undervisning i förskolan Utbildning och studier Utomhuspedagogik Värdegrundsfrågor Yrkesprofession Övrigt
Tips och inspiration

Smått panik!

2015-12-17 16:15 #0 av: Fridaaaa

Ringt olika förskolor till min intervju men många är redan bokade eller inte har tid.
Min jag skulle ha, är på semester (blandat ihop veckorna).

Ingen vänlig själ här inne som har tid att besvara 11 frågor kring daglig vardagskontakt mellan pedagog och vårdnadshavare?
Släng iväg ett PM! :) Ska bara vara i ett rapportarbete som inte kommer publiseras, bara vi och lärare som ser och kommer vara 100% anonymt :)

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2015-12-17 16:24 #1 av: Kneko

Ska det vara just pedagog eller någon som jobbar på förskola (barnskötare, vikarie osv) ? 

Anmäl
2015-12-17 16:31 #2 av: Fridaaaa

#1 Förskollärare :)
Vikarie kan omöjligt svara på detta tyvärr.

Anmäl
2015-12-17 18:55 #3 av: Swadika

Har du hittat någon, har en mamma som är förskollärare som kanske skulle kunna ställa upp :) 

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”

Anmäl
2015-12-17 19:07 #4 av: Fridaaaa

#3 Yes! Hittat några så nöjd :D

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.