Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

Arbetslaget Arbetsmiljö Barns rättigheter, delaktighet och demokrati Bedömning och dokumentation Forskning Fritidshem Föräldrasamverkan Genus Hållbar utveckling IKT och digitalt lärande Info från admin Kvalitets- och utvecklingsarbete Ledning och organisation Lekar/undersökningar Lek och lärande Litteratur Matematik Naturvetenskap och teknik OT - Diverse Pedagogiska dilemman och svåra samtal Pedagogiska inriktningar Pedagogiska miljöer Samhällsdebatt Skapande och estetiska uttrycksformer Skola och förskoleklass Specialpedagogik Språk och flerspråkighet Styrdokument Tematiskt arbetssätt och projekt Tips och inspiration Traditioner och firande Undervisning i förskolan Utbildning och studier Utomhuspedagogik Värdegrundsfrågor Yrkesprofession Övrigt
Info från admin

Fem mest lästa artiklar under 2015....

2015-12-22 09:50 #0 av: Loris M

.... på sajten Förskolan:

Denna sajt är relativt ny och har funnits i knappt sex månader. Även om sajten inte hör till de mest aktiva så blir jag ändå glad när jag ser att ni läser det jag skriver. Tack! GladEtt antal artiklar har skrivits och följande fem artiklar har blivit lästa flest gånger:

Inskolning och inskolningssamtal Läst 1541 ggr

Flerspråkighet Läst 1093 ggr

Salamancadeklarationen  Läst 1019 ggr

Hur dokumenterar man barns lärprocesser? Läst 960 ggr

Reggio Emilia Läst 869 ggr

I början av nästa år kommer fyra nya artiklar som ni får en liten försmak av under nästa vecka. Stjärnor

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2015-12-31 08:45 #1 av: Magi-cat

Tack för alla intressanta och lärorika artiklar under året! PresentBlomma

Ser fram emot ännu mer under 2016!Stjärnor

"Freden måste komma först. Gör den inte det min vän, kommer inget efter den." (Tage D.) 

Anmäl
2015-12-31 11:39 #2 av: Loris M

Tack själv Magi-cat för att du läser och kommenterar. BlommaKramas

Det kommer mer snart, jag ska bara lata mig lite först i samband med helger. Skämtar

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2015-12-31 11:40 #3 av: Magi-cat

Vila och lata dig ordentligt! Kramas

"Freden måste komma först. Gör den inte det min vän, kommer inget efter den." (Tage D.) 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.