Etikettarbetsmiljö
Quinzel
2017-01-29 16:13

Arbetskläder samt öronproppar

såg i senaste numret av "förskolan" att temat var arbetskläder. Det fanns med bilder som visade hur dom såg ut och en pedagog hade på sig ett par arbetsbyxor i jeans som såg riktigt bra ut. bekväma, luftiga och användbara, någon som har tips på var man kan köpa liknade? Helst så vill man ju ha funktionella och bekväma byxor men gärna också att dom är snygga/ smälter in lite.

Sedan undrar jag om det finns tips på bra öronproppar som man kan använda när man jobbar? skulle helst vilja ha ett par så man fortfarande hör barnen bra men som tar borta alla farliga höga ljud samt med ett snöre så man kan ha dom runt halsen när man tar av dom.

Magi-cat
2017-01-30 10:45

#0 Musikproppar, kanske? Finns på apoteket. De har snöre så man kan hänga dem runt halsen.

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Em_
2017-01-31 14:01

Det finns proppar/snäckor som är framtagna för jakt, industri med mera. Det flesta är dock rätt dyra, vet inte om det kan vara värt det om man använder de dagligen. Hemskt egentligen att det behövs, barnens öron utsätts ju för samma ljud.

Typ sånna här