Annons:
Etiketterotdiverse
Läst 915 ggr
Loris M
6/30/19, 5:44 PM

Present till 12-åring

Jag skulle behöva lite tips på vad man kan köpa till en 12-åring.

Jag vet att det är individuellt och att det bästa vore att fråga henne, men vill ha era råd om ni känner några 12-åringar eller någon i ungefärlig ålder. Grejen är att jag aldrig träffat den här flickan och har ingen som helst aning om vad hon tycker eller inte tycker om. Hennes mamma och jag har varit goda vänner när vi var väldigt unga och har precis återupptagit kontakten. Jag ska åka och hälsa på om någon vecka. Jag har frågat hennes mamma vad flickan skulle uppskatta men hon kunde inte komma på något speciellt. 

Finns det något som är "inne" just nu bland barn i den åldern eller har ni  tips på vad ni tror att någon i den åldern skulle uppskatta?

Mina egna barn är så stora nu så jag känner att jag inte hänger med längre i vad som gillas och uppskattas i den åldern. 🙂

Annons:
monstermash
8/17/19, 8:54 PM
#1

Presentkort eller biobiljetter. Leksaker har de slutat med sedan länge i den åldern och kläder är väldigt svårt om du inte känner henne alls.

Loris M
8/18/19, 8:57 AM
#2

#1 Bra tips och ja det är svårt med den här åldern om man inte känner personen.  Jag har varit hos de så jag var tvungen att lösa det. Det blev ett fint och enkelt silverhalsband, en liten handväska som var inte "för vuxen" men inte heller för barnslig och ett en dagbok med två lite finare pennor.

Det blev lyckat! Hon var speciellt nöjd med halsbandet, bar det hela tiden och visade glatt för sina vänner. 🙂

monstermash
8/18/19, 3:10 PM
#3

Kul att det uppskattades!

Loris M
8/18/19, 9:58 PM
#4

Ja, jag är jätteglad för det. Det var verkligen en chansning då jag inte känner henne., men jag hade tur att jag valde rätt.

Upp till toppen
Annons: