2016-02-23 18:40 #0 av: Loris M

Sedan jag startade sajten (i juli förra året) har jag förundrats över att förskolepedagoger (både medlemmar och de som tittar in) lyser med sin frånvaro i trådarna.  Varför är det så? Jag skriver om aktuella ämnen och skriver minst två, tre inlägg varje dag. Jag skriver även om skolan och högre utbildning. Trots det, så är det mest föräldrar och andra som är intresserade av utbildning och barn som skriver. Det är jag glad över förstås, men kan inte sluta undra vad det är som gör att någon som jobbar i förskolan/skolan heller vill prata om kaniner, hundar, katter, mat, växter... ja i princip om vad som helst förutom barn. Skrattar

Jag är verkligen genuint intresserad av att veta vad ni som är förskolepedagoger, lärare och lärarstudenter tänker om det. Och det är i första hand jag vänder mig till er. Hoppas att ni vill svara på frågan.Glad

Varför väljer ni bort att kommentera och diskutera här på sajten? Välj det alternativet som passar bäst, även om du känner att fler svar stämmer in på dig.