Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

Arbetslaget Arbetsmiljö Barns rättigheter, delaktighet och demokrati Bedömning och dokumentation Forskning Fritidshem Föräldrasamverkan Genus Hållbar utveckling IKT och digitalt lärande Info från admin Kvalitets- och utvecklingsarbete Ledning och organisation Lekar/undersökningar Lek och lärande Litteratur Matematik Naturvetenskap och teknik OT - Diverse Pedagogiska dilemman och svåra samtal Pedagogiska inriktningar Pedagogiska miljöer Samhällsdebatt Skapande och estetiska uttrycksformer Skola och förskoleklass Specialpedagogik Språk och flerspråkighet Styrdokument Tematiskt arbetssätt och projekt Tips och inspiration Traditioner och firande Undervisning i förskolan Utbildning och studier Utomhuspedagogik Värdegrundsfrågor Yrkesprofession Övrigt
Arbetslaget

Svar till Loris och DESK

2019-03-18 15:14 #0 av: Ashestoashhes

Ni båda påstår att SD är nazister. Källor?

Desk säger att deras partiprogram är nazistiskt.

Anmäl
2019-03-18 15:20 #1 av: Major Ursa

Det var ju inget "svar". Vilket konstigt inlägg. Troll?

Anmäl
2019-03-18 15:25 #2 av: Magi-cat

#0 Eftersom du protesterar antar jag att du menar att det är dåligt med nazism och nazikopplade rörelser? Men att SD inte har det minsta med sådana att göra?

Läs t.ex. här:

https://expo.se/fakta/wiki/sverigedemokraterna-sd

https://www.expressen.se/nyheter/ex-nazisterna-som-kandiderar-for-sd/

"Freden måste komma först. Gör den inte det min vän, kommer inget efter den." (Tage D.) 

Anmäl
2019-03-18 15:30 #3 av: Magi-cat

#1 Misstänker också trollbesök.

"Freden måste komma först. Gör den inte det min vän, kommer inget efter den." (Tage D.) 

Anmäl
2019-03-18 15:37 #4 av: FLYNNID

#2 Läs deras partiprogram.

Anmäl
2019-03-18 15:43 #5 av: Tant Grön

Verkar vara mycket troll i farten här på iFokus nu, eller troligen bara ett med flera nick.

Anmäl
2019-03-18 16:37 #6 av: Loris M

Uppenbarligen troll som ogillar att jag skrivit om SD och högerextrema på Lika villkor. Jag har stängt av personen nu.

Tack till er som anmält. Blomma

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2019-03-19 11:20 #7 av: Niklas

Jag har stängt av #0. Det är en känt stökig användare som låg bakom det användarnamnet.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Förbättra din engelska på iFokus systernätverk, Savvity 🎈.

Anmäl
2019-03-19 12:59 #8 av: Loris M

#7 Tack!! Blomma

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.